Konečná VATE

01.11.2015 14:33

Tak a po dlhom čase Tate povedal pravdu,ktorá je vonku ani nie 2 hodiny.."Všetko bola lož,vlastne od poseldných 2 mesiacov alebo vzťahov,nič nebolo skutočne" a čo tým myslel? Jendoducho,Tate už 2 mesiace ako sa vyjadril chodí s Violet Harmon a ich vzťaj tajili,Tate však mal Janne,Kitty,Amandu,Sage,Ronie a preto sme sa spýtali prečo? "Kitty som zabil tak isto ako včera zomrela Jane,Amanda skončila na psychiatrii spolu s Ronie a jediné dievča teda Sage ktorá žije len preto že si nepamatám žeby som sňou chodil,zrejme vtedy čo ma postihla smrť od Aarona s Rossom" Takže Tateovi dievčata boli vlastne vždy obete ktoré zabil..alebo psychicky zabil,teraz keď vieme pravdu sme zmätení ale zároveň vieme že je s Violet a preto by sa nemal snažiť o dalšiu naklonosť iných dievčať a teda aj i ich smrť ako povedal "Nie,už ma nebavia tieto hlúpe hry,bývalo to fájn aj tak som snimi chodil týždeň ale mám 21 a teraz chcel byť s Violet naplno a chcem aby to vedeli konečne aj ostatný,a áno Violet milujem a nikdy som nikoho ineho nemiloval".

Kontakt