Mala zomrieť ona..

22.09.2015 17:39

Sage zomrel aj priateľ aj sesternica,každý si hovorí ake zle to pre ňu je a tak som sa jej spýtala ako znáša Tateovu smrť: "Ak vám zomrie niekto na kom vam naozaj záleží nedokážete to vyjadriť inak ako slzami aspoň v mojom prípade" A čo povedala k smrti Sarah?  "Je to strašné keď vám zomrie rodina So Sárou som vždy vychádzala dobre no proste nemám slov". Taktiež chodia po Murder fámy,že Sage vedela že ju Tate chce zabiť.."Ako som mala vedieť že sa to stane ?? Vidím budúcnosť ? Nie samozrejme že som to nevedela tak neviem prečo ma zo smrti Sarah niektorí obviñujú" No keď sme sa jej spýtala koho by si vybrala povedala že by radšej šla za nimi! Aaronovi A Rossovi skazala že by si to mali dať do poriadku,tiež sa prinala "radšej som mala umrieť ja nie Tate". Posledné čo som sa jej spýtala bolo čo by boli jej posledne slova kebyže vie že ich vidi naposledy : "Nikdy nezabudem na naše spol. Chaty kopec srandy čo sme zažili budete navždy v mojom srdci nebojte sa prídem za vami"

Kontakt