Pozrite si vaše reakcie

21.09.2015 20:46

Správa o Tateovi a Sarah sa rozširila rýchlo a vlastne skoro každý z vás zostal prekvapení a niektorí aj smutný,pozrite si gify,obrazky reakcii freakov na tuto spravu a ak chcete sami pridajte vašu reakciu.

 

 

 

 

Kontakt

Reakcia

Ross

Aj keď si uvedomim, že všetko má svoj koniec, len veľmi ťažko prijímam koniec niečoho na čom mi záležalo, čo sa mi páčilo, čo som miloval  a bez čoho si neviem predstaviť  život. Ani si neviete predstaviť ako je tažke pisať tieto slova,najradšej by som sa opil a nevratil..ale chcem to napisať,chcem. pred niekoľkými dňami sa Sarah s nami tešila zo života a teraz?..Sarah mala na smrt vlastný pohlad a povedala mi ho viac krát preto ho tu chcem dať „Až zomriem, na svete sa na nič nestane a nezmení, len ja stratím svoj život. Smrti sa nebojím, smrť nie je zlá, smrť je len kus života ťažkého, čo strašné je, čo zlé je, to umieraniie.Jej smrť bola nečakaná, nestihli sme sa s ňou rozlúčiť, nestihli sme jej povedať ako veľmi ju máme radi.Druhú šancu povedať jej, čím všetkým pre nás bola už nedostaneme. Preto prosím každého v tomto MurderHouse , žime každý deň tak, akoby bol náš posledný, nestrácajme ani chvíľu nariekaním nad včerajškom. Nik nezaručí, že sa zajtra prebudíme.  Dnes si vychutnajme dnešok. Lebo dnešok je iba jeden.Môžem teraz plakať lebo odišla, alebo sa môžem usmievať pretože žila. Môžem zavrieť moje oči a priať si, aby sa vrátila, alebo ich môžem nechať otvorené a uvedomiť si, čo všetko je preč. Moje srdce môže ostať prázdne, lebo ju už nikdy neuvidím, alebo môže ostať plné lásky ktorú sme spolu zdielali. Pravda je taká, že smrťou končí život iba jedného človeka, ten môj  pokračuje ďalej. To si musím napriek hroznému smútku uvedomiť hneď. je teraz na lepšom mieste, mieste plného pokoja a viem, že ju jedného dňa znovu uvidím. Miloval som ju a bude mi, rovnako ako aj všetkým kamaratom veľmi chýbať. Prosíme vás aby ste si všetci spomenuli na pekné chvíle strávené s ňou a uchovali si tieto spomienky.Keby som mal možnosť rozlúčiť sa sňou sk slovami, povedal by som len že ju budem navždy milovať,a nech mi prepači pretože to že som sňou nebol zavinilo jej smrť. Tieź by som mohol prosit aby sa vratila ale aj duševne chorý pochopí že je koniec.

Emma

Neverim,nechcem veriť..ešte pred 3 hodinmi som si písala s Tateom a ráno so Sarah obaja boli skvelí a ja myslim že to nemuselo dopadnuť takto každý mal svoje problemy ale vyriešili to zle,obaja mi budu nesmierne chybať,obaja vo mne vyvolali niečo neopisatelne nemam chuť na nič,zavrieť sa a odisť preč,bože vratte sa!

Alex R.

Síce som si najprv myslel že je všetko vtip ukazalo sa že Sarah je preč a Tate tiež,aj keď na Tateovi mi nezaležalo tak ako na Sarah bola asi moja jedina a pritom najlepšia kamaratka k**** a ona umire važne prečo nie iný? prečo nie ja.

Effy

Važne mi umreli obaja? Kamrati na život a na smrť? Kto zomrie dalej Jack? 
Vlastne by som mala tisic slov na jazyku ale nedokažem ich pisať proste nedokažem..

Aisha

Nemůžu tomu uvěřit...prostě to nemůže být pravda. Tate a Sarah si to nezasloužili....Teď zbývá jen otázka kdo bude další....Bez těch dvou tu je prázdno....

Sagi

Sarah je mŕtva. Tá novina ma tak zarazila, že som tomu odmietala veriť. Nemohla som tomu veriť, nemohla umrieť. Nemohli ju zabiť! Bez nej .. bez nej mi prišiel Murder zrazu celkom prázdny. Mala som chuť kričať, niečo zničiť, rozbiť.. Jej smrť bola tak nepotrebná, ale aj tak ju zavraždil. A Tate. Moźno si smrť nezaslúžil, kto vie... Ale Sarah si ju nezaslúžila vôbec. Sweet dreams Sarah.

Dominik

Ako len začať..neviem pisať slohovky o smrti a hlavne nie ak to bol blizky kamarát.S Tateom som zažil všetko snad,chata v zime či dalšie hádky,vela vztahov a bab čo sme riešili,veľa pitia a fajčenia tajne pred Cordeliou,robili sme si snad srandu s každeho ako naša slavna štvorka,chžbaju mi tie časy? To si k**** piš! Chybajú,ale nič netva večne asi ani sem,možno aj ja umriem a možno nie no chcel povedať Tateovi zbohom ako jeho najlepší kamarat a nie ten sktorým bol pohadaný.A Sarah? Saru som nepoznal nikdy tak dobre ako Tatea pár krát sme rozoberali niake témy no bola fájn,také usmievavé stvorenie,mohla ešte žiť.

Logan

môže existovať niekto kto neumire keď si ho oblubite? Murder hovori o niečom inom tu zomrie aj jeden z najvačších a hlavných Tate bol kamarát a so Sarah som nikdy problem nemal.Je mi luto čo sa stalo,dosť.

Aurora

Chloe

Tate bol môj chalan i kamarát je mi nesmierne luto že proste odišiel,že je preč a ja nikdy nebudem mocť počuvať tie jeho srandičky nikdy by ma nenadalo že práve Tate umrie,predsa to bol TATE a bol vždy silný aj napriek jeho problemom,Aaron uprimne ti želam tu smrť.Asi neprestanem plakať tak skoro.

Violet