Stopujeme

23.09.2015 17:07

Dr.Arden aj sestra Jude pátraju po tele Sarah Kardy ktoré zmizlo z Asylum.Pýtali sme sa nahodných freakov či jej telo nevideli no niektoré odpovede nás zarazili,nebudeme zverejňovať mená len odpoveď "Sarah som nevidel ale videl som niaku osobu ktorej meno neviem bola v čiernom a bolo jej vidno blond vlasy,prešla par krat okolo no vždy sa mi to zdalo ako halucinácie" "Videl som ju v Asylum na posteli s inou osobou možno z nej robí pokusnú krysu" "Nevidel som jej telo videlo som ju ju chodiť,mala usmev na tvári a spievala pieseň o 5minút mrtknutím oka zmizla,rozmyšlal som nad duchmi ale i ked mala tvár Sarah spravala sa inak". Takže mnohé výpovede boli iné a vkutočnosti nik nevie kde sa jej telo nachádza,bohužial bez tela nemôže byť pohreb.Aj ked vela z vás by si želalo keby žila a bol to len..

Kontakt